Nabór do toruńskiej Rady Seniorów

Nabór do toruńskiej Rady Seniorów

Data publikacji

Rozpoczęła się rekrutacja kandydatów na członków Rady Seniorów Miasta Torunia na lata 2024-2029.

Kandydaci na członków Rady Seniorów Miasta Torunia na lata 2024-2029 mogą zgłaszać się samodzielnie lub za pośrednictwem podmiotu działającego na rzecz osób starszych. Kandydaci zgłaszający się samodzielnie, którzy w dniu zgłoszenia nie ukończyli 60. roku życia, powinni wykazać poparcie co najmniej 2 osób, które ukończyły taki wiek.

Zgłoszenia należy nadsyłać pocztą do Wydziału Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Miasta Torunia, ul. Fałata 39, 87-100 Toruń lub składać osobiście w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Miasta Torunia (pok. nr 10) w godzinach pracy Urzędu w terminie do 11 czerwca 2024 r. do godz. 15:30.

Formularz niezbędny do dokonania zgłoszenia dostępny jest w Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta Torunia oraz na stronie internetowej www.bip.torun.pl w dziale ogłoszenia Prezydenta Miasta Torunia.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Miasta Torunia, nr tel. 56 611 84 53.

Pełna treść informacji oraz formularz zgłoszeniowy pod linkiem.

Źródło: https://www.torun.pl/pl/nabor-do-rady-seniorow-0
Grafika: https://www.pexels.com/pl-pl/zdjecie/zdjecie-ludzi-w-poblizu-drewnianego-stolu-3184418/

Adres źródłowy: https://infosenior.rops.torun.pl/aktualnosc/nabor-do-torunskiej-rady-seniorow

Załączniki
  • [0] https://infosenior.rops.torun.pl/sites/default/files/styles/content_image/public/obrazek/2024-05/pexels-fauxels-3184418.jpg?itok=Ad5Sxv7y